sobota, 25 lipca 2015

Jak poderwać dziewczynę?

Hej...

Nie każdy posiada cechę (udanego) podrywacza. Przychodzę więc z pomocą, jak skutecznie skomplementować dziewczynę.


1. Pamiętaj, że kobiety to czułe stwory. Ty powiesz niewinne słowo, a my znajdziemy w nim 10 znaczeń z czego 8 to negatywne, zapewne mające za zadanie nas obrazić. Mówiąc, jak Twoja foczka dzisiaj ładnie wygląda, mówisz jej, że wczoraj nie wyglądała tak dobrze. A jeśli wczoraj mówiłeś jej to samo, to wiedz, że używajac ciagle takiego samego komplementu wyjdziesz na mało oryginalnego i nudnego, przez co zaminusujesz. Chyba chciałeś ją poderwać, a nie odpersfadować od siebie, prawda?


2. "Tak dawno cię nie widziałem! Ale wyładniałaś!" Wiele dziewczynek, nastolatek doświadcza sytuacji, w których wujek, babcia, dziadek, znajomy ojca - mówi właśnie to zdanie. Kobieta, to kobieta. Młoda, czy w zaawansowanym wieku, to nadal kobieta! Wiedz, że żeńskie pokolenie małpy widzi w Twoim komplemencie obelgę. Mówiąc, że wyładniała, nie mówisz, że jest ładna. Mówisz, że kiedyś była brzydsza!


3. "Ale z ciebie dupa" w kobiecym słowniku ma więcej znaczeń niż jedno. Pupy są różne. Są obwisłe, z cellulitem, jędrne, wielkie, zgrabne i te mniej zgrabne. Mówiąc te słowa narażasz się na wydłubanie oczu, bo skąd dziunia, u której próbujesz zapounktować ma  wiedzieć, o jaki rodzaj tyłka Ci chodzi?!


4. Drogi mężczyzno. Jeśli starasz się prawić komplementy, to najpierw zjedz śniadanie, bo słaby tekst "jesteś ładna" może jedynie zrujnować Twoje plany na przyszłość z właśnie tą panną. Tak proste zdanie może znaczyć o tobie tylko jedno! Jesteś nudny, przewidywalny i nie oryginalny! 


5. Jeśli chodzi o oryginalność... Uważaj, by nie przesadzić, bo mówiąc swojemu skarbowi, że ma oczy tak lściące, jak woda w sedesie, uda, jak polskie drogi, a włosy, jak morskie wodorosty... bęziesz zdecydowanie zbyt oryginalny...


45 komentarzy:

  1. Podoba mi się, że piszesz post w sposób humorystyczny. Fajnie się to czyta. ;)

    Zapraszam do siebie
    http://martakulikowska-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo milutko na serduszku, czytając, że się podoba i moje specyficzne poczucie humoru jest dobrze odebrane przez czytelnika. Chętnie wpadnę :)

      Usuń
  2. Hah, bardzo dobry post Ci powiem!
    Jesteś naprawdę wyluzowana w pisaniu postu i dopisuje Ci humorek ;)
    Lubię zytać tego typu posty, czyli luźne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Mój blog - [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękii!!
      Właśnie piszę, jak leci, byle jak.
      Bardzo dziekuję za miłe słówka c:
      Każdy post " 5... " pojawia się w soboty, więc mam nadzieję, ża za tydzień też wpadniesz.
      Jeszcze raz cieplutko dziękuję i pozdrawiam c:

      Usuń
  3. Punkt 3 najśmieszniejszy! :D super post, pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    http://different-lifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basrdzo się cieszę, że daję radę kogokolwiek rozśmieszyć! :D
      Mam nadzieję, ze zostaniesz na dłużej i przeczytasz również kolejne notki.
      Pamiętaj, w każdą sobotę post tego typu, co ten :)
      W tygodniu różne, zależnie od mojej 'kreatywności'

      Dzięki, chętnie wpadnę! :)

      Usuń
  4. hah w stosunku do kobiet trzeba bardzo uważać na to, co się mówi! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się czytało ! :) Z niektórych się mega smiałam :)

    http://mrsveronica123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega cieplutko na serduszku czytając, że dałam radę kogoś rozśmieszyć :)

      Usuń
  6. Haha, swietny post! Dobrze sie czyta takie blogerki z poczuciem humoru :D

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to mam nadzieję, ze zostaniesz na dłużej i kolejne notki również się spodobają ! :)

      Usuń
  7. Świetny post!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. super desing <3
    zapraszam do mnie na nowy post!
    http://neverstopdreaming05.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiałam się czytając ten wpis. Świetnie piszesz, z dystansem i szczerze. No cóż, faceci sposób na >NIE< podryw mają już opanowany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie śmiechowe posty, jak i te nieco powazniejsze to zapraszam do obserwowania. :)

      Usuń
  10. Świetnie piszesz, jednakowo poruszasz ważne sprawy i wywołujesz uśmiech na twarzy brawo! http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha ha uśmiałam się, ale niestety to prawda, Panowie częściej walą takie teksty, niż coś co by nas zachwyciło.Super się to czyta :)
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usprawiedliwmy ich stresem przed płcią piękną :D No to obserwujemy! :)

      Chętnie wpadnę :)

      Usuń
  12. Punkty 3 i 5! Brawa za nietuzinkowe poczucie humoru! :)
    Tak naprawdę szczerze komplementować jest trudno i często wychodzi z tego efekt całkiem odwrotny od zamierzonego. Jedni będą się z tego śmiać, inni będą się obrażać. Dlatego do komplementów trzeba podchodzić z ogrooooooooooomną ostrożnością :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) No niestety, ponowie chodzą na skróty i walą tekstami do 'foczek' znalezionymi w internecie, jednak gdy chłopak napisze list miłosny, to naraża się na wyśmianie. Oni to mają trudno, no ale cóż, musze się troszkę wysilić haha :D

      Chętnie wpadnę :)

      Usuń
  13. Banan i jabłko też owoc, a na kanapkę kładę.

    Punkt trzeci - obraża mnie nazywanie mnie częścią ciała, zwłaszcza pełniącej taką funkcję jak wyżej wspomniana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem fanką owoców na kanapkach :/
      No, obraża, gorzej byłoby, gdyby nie obrażał. :)

      Miłych wakacji

      Usuń
  14. Hah napawde mnie rozsmieszylas. 4 punkt najlepszy. Um.. Tak w ogóle zrobiłaś mi ochotę na pomidory :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :).
      Będzie mi milutko, jeśli zostaniesz na dłużej :)

      No to chop do sklepu i po pomidory! :D

      Usuń
  15. Fajne pomysly :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły :) bardzo ciekawy blog :) w wolnej chwili zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uda jak polskie drogi, kocham hahaha:)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. niektóre teksty na podryw są takie, że nie wiadomo czy się śmiać czy płakać :P często chłopaki gadają straszne głupoty, zazwyczaj wywołuje to uśmiech na mojej twarzy :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, jak taki dżolero się stara, poci, a mu nie wychodzi, a my się śmiejemy :D

      Usuń
  19. piszesz bardzo nietypowym językiem, ale to akurat jest duży plus :D powodzenia w dalszym blogowaniu!
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potoczny polski :D Bardziej uliczny niż oficjalny język. Trochę luzu w tym, co lubię robić przynosi mi łatwości pisania! :)

      Dziekii

      Usuń
  20. Masz bardzo ciekawy styl pisania, bardzo mi się podoba :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne to napisałaś!
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisane ! :).
    Napewno inaczej piszesz niż innii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwujemy? Może inne notki tak samo przypadną do gustu :)
      Piszę normalnie, na luzie, " to, co ślina na język przyniesie ", a inni widze, ze bardzo przejmują się, czy komuś sie spodoba i często przedobrzają :)

      Usuń
  23. Ha, cóż, niestety masz rację :) faceci muszą się bardziej postarać :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, aż się uśmiechnęłam do ekranu:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tutaj masz racje :)
    Zaprasza do siebie, jeśli ci się spodoba mój blog to zostań na dłużej :D
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Masz rację :)

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hah, genialny post! :D
    Obserwuję, imienniczko :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń